Wednesday 7 March 2012

1.
Rinduku umpama ombak yang tak berhenti. Kasihmu bagai pantai yang setia menanti.


2.
Jika cinta sudah menjadi hak, maka menjadi tugas untuk memeliharanya walau perlu bergadai nyawa. Percayalah....Jika Benar Cinta maka Hak Cinta mesti terus terpelihara.


3.
Aku mencintaimu bkn kerana kecantikanmu, aku mencintaimu bkn kerana kehangatan cintamu, aku mencintaimu bkn kerana cintamu, aku mencintaimu kerana cinta itu kamu.


4.
Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.


5.
Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I.


6.
Saat kesedihan mengisi hari-harimu. Saat airmata menetes di pipimu.. Beritahu aku..kerana saat itu aku ingin berada dekatmu..kerana aku ingin menjadi seseorang yang bererti buatmu..


7.
Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti dan berterima kasih atas kurniaan itu. Dan sekarang saya menemuinya..


8.
I baru faham erti cantik apabila mengenali you.
Cinta itu sungguh indah disebabkan you.


9.
Seribu mawar tidak dapat menenggelamkan kecantikan sekuntum mawar idaman hatiku.


10.
Jangan mencintai seseorang seperti bunga, kerana bunga mati kala musim berganti. Cintailah mereka seperti sungai, kerana

No comments:

Post a Comment