Friday, 30 March 2012

cper aku??

errrmm....nthlh..ary ni aku x tau ker bper kali aku gdoh ngn ko..aku cdeyh sgt bler ko ckp mcm tu.
maybe tol ckp ko..pkr dulu bru ckp!..n aku pown x nk pkser ko ntok kwn ngn aku
ko kwn plng best pnh aku jmper...tp ko tuskn ntok kter brpisah..aku tau aku yg slh
aku x nk lh pkser ko ntok jd kwn aku..x per aku phm...
sowi klu ko rser aku maenkn ko..wt ko cakit aty jer..yer tol ckp ko aku x pkr lngsung sal perasaan ko,aty ko,bg hrpn kt ko...i'm sorry..i'm not the best friend...4 you!.
kn??...tp aku nk ko tau walau jht mner pown ko,walau mcm2 pown ko wat kt aku.aku ttp x kn benci ko..
aku x cker ntok bnci ogh ni..biarlh hdop kter pnoh dgn kemaafan.
walaupown kter dh knl dh hmpr sthn tp aku rser mcm kter dh lmer knl..aku sng kwn ngn ko..ko wt aku epy
klu ko nk tau,x kesah lh cper2 wt aku cakit aty,kecewakan aku..aku akn cpt2 lperkn.aku x kesah aslkn dyer bhagia,epy slalu..
"tidak memaafkn seseorang itu lg jht dr segalanya kn"?..bg akulh..juz bg dyeowng satu lg pluang..
 
errmmm..aku akn cntiasa maafkn ko ezi..x per lh...aku akn cntiasa tgu ko..
ko suwoh aku buang no ko?..boleyh tp kngn ko ngn aku,x kn pnh aku lper..
bg aku SAHABAT no 1 dr kekasih...clmer ni kter ok jer kn?tp nmer kter jd mcm ni?
ini cumer sbb aku timer ko dulukn..aku yg slh..aku wat aty ko hncur
ko ckp dh takdir..tp aku tau ko kecewa...aku yg pntingkn diri cndiri..bkn ko!
k thnx eh 4everything..aku x kn pnh lper ko EZI!!

                                                                                                         ------>>>mood:cdeyh ='(

Tuesday, 27 March 2012

pencinta terbaik!

Berikan ku peluang terakhir sekali lagi
Untuk membukti kasih sejujurnya di hati
Maafkan seandainya cintaku tidak sempurna
Kaulah insan pertama berpacaran dengan ku
Dan bersama ku mahu masa depan yang kukuh
Maafkan seandainya ku masih amatur cinta
Luahkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik
Bukan dengan sengaja tidak cukup prihatin
Ku harap kau bersabar dan rasa lebih yakin
Maafkan seandainya masih amatur cinta
Luahkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik
Maafkan seandainya masih amatur cinta
Luahkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta oo pencinta terbaik

video
                              
*4him >.<

from fb =D

perempuan..
senang dipujuk tapi susah memujuk,
senang moody tapi susah mengamok,
senang berleter tapi susah marah,
senang jatuh hati tapi susah nk mencintai,
senang menangis tapi susah derita,
senang dimengerti tapi susah difahami..

lelaki ..
susah utk difahami tapi senang memahami,
susah utk menyayangi tapi mudah mencintai,
susah utk memarahi tapi mudah menegur,
susah utk setia tapi mudah bertahan,
susah utk menangis tapi mudah tersentuh .. . .

Monday, 26 March 2012

hari yg menyerabutkn!

huh!....smlm ary yg plng serabut wat aku lh..
dr pg ibu aku dh kjut aku g beli no pin poli..rupernyer cmer ngn upu..hu3
nseb baek aku tnyer mmber aku..klu x wat pnt bdn n wat malu jer.. =D
ibu sy ckp 2a- ssh nk dpt (U) ='( tol ker??
errmm...tkownyer..cdeyh pown ader!
pas tu ayh aku lak suwoh isi mcm2 lh...smlm aku x tau lh bper bnyk borang aku dh isi...
pas tu cmlm aku leyh sebak lak tyme ayh aku mrh aku..yerlh nk aku kjer tapi mrh2..
huh...bergenang mata ni!..he3.....
cmlm pown aku gdoh jer ngn dyer...he3...mmber dyer chat ngn aku smlm..
dyer cter lh mr.s ni ckp kner mrh ngn aku..manglh...
tp aku yg slh..ermm..i'm sorry =)
aku hope aku dpt lh mner2 dr cumer2 yg aku isi ni..13 april lak maybe g temuduga ntok nurse kt KUIM..
huh!..per bnder yg dyer nk soal = ='' k.dyh ckp dyer tak tnyer paper pown..
tp cuak dowh..klu dyer tnyer mcm2 sal SC mcm mner???
aku ni amek SC biasa jer bkn bio..
xper2..rilex k...IYLIA  you can do it!!.. ^_^
doakan k!....tau2x....hu3..

                                                                                                                   ----->>>bklnurseInsyaAllah

Wednesday, 21 March 2012

10 PETANDA DIA JODOH KITA

sharing is caring ^_^

1. Bersahaja
Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik. Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.
2. Senang Bersama
Walaupun kita selalu bersamanya, tidak ada sedikit pun perasaan bosan, jemu ataupun tertekan pada diri kita. Semakin hari semakin sayang kepadanya. Kita sentiasa tenang, gembira dan dia menjadi pengubat kedukaan kita. Dia juga merasainya. Rasa senang sekali apabila bersama. Apabila berjauhan, terasa sedikit tekanan dan rasa ingin berjumpa dengannya. Tidak kira siang ataupun malam, ketiadaannya terasa sedikit kehilangan.
3. Terima Kita Seadanya
Apapun kisah silam yang pernah kita lakukan, dia tidak ambil peduli. Mungkin dia tahu perpisahan dengan bekas kekasihnya sebelum ini kita yang mulakan. Dia juga tidak mengambil kisah siapa kita sebelum ini. Yang penting, siapa kita sekarang. Biarpun dia tahu yang kita pernah mempunyai kekasih sebelumnya, dia tidak ambil hati langsung. Yang dia tahu, kita adalah miliknya kini. Dia juga sedia berkongsi kisah silamnya. Tidak perlu menyimpan rahsia apabila dia sudah bersedia menjadi pasangan hidup kita.
4. Sentiasa Jujur
Dia tidak kisah apa yang kita lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama. Sikap jujur yang dipamerkan menarik hati kita. Kejujuran bukan perkara yang boleh dilakonkan. Kita dapat mengesyaki sesuatu apabila dia menipu kita. Selagi kejujuran bertakhta di hatinya, kebahagiaan menjadi milik kita. Apabila berjauhan, kejujuran menjadi faktor paling penting bagi suatu hubungan. Apabila dia tidak jujur, sukar baginya mengelak daripada berlaku curang kepada kita. Apabila dia jujur, semakin hangat lagi hubungan cinta kita. Kejujuran yang disulami dengan kesetiaan membuahkan percintaan yang sejati. Jadi, dialah sebaik-baik pilihan.
5. Percaya Mempercayai
Setiap orang mempunyai rahsia tersendiri. Adakalanya rahsia ini perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Apabila kita mempunyai rahsia dan ingin memberitahu kekasih, adakah rahsia kita selamat di tangannya? Bagi mereka yang berjodoh, sifat saling percaya mempercayai antara satu sama lain timbul dari dalam hati nurani mereka. Mereka rasa selamat apabila memberitahu rahsia-rahsia kepada kekasihnya berbanding rakan-rakan yang lain. Satu lagi, kita tidak berahsia apa pun kepadanya dan kita pasti rahsia kita selamat. Bukti cinta sejati adalah melalui kepercayaan dan kejujuran. Bahagialah individu yang memperoleh kedua-duanya.
6. Senang Bekerjasama
Bagi kita yang inginkan hubungan cinta berjaya dan kekal dalam jangka masa yang panjang, kita dan dia perlu saling bekerjasama melalui hidup ini. Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar. Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama. Kita dan dia juga dapat melakukan semuanya tanpa memerlukan orang lain dan kita senang melakukannya bersama. Ini penting kerana ia mempengaruhi kehidupan kita pada masa hadapan. Jika tiada kerjasama, sukar bagi kita hidup bersamanya. Ini kerana, kita yang memikul beban tanggungjawab seratus peratus. Bukankah ini menyusahkan?
7. Memahami Diri Kita
Bagi pasangan yang berjodoh, dia mestilah memahami diri pasangannya. Semasa kita sakit dia bawa ke klinik. Semasa kita berduka, dia menjadi penghibur. Apabila kita mengalami kesusahan, dia menjadi pembantu. Di kala kita sedang berleter, dia menjadi pendengar. Dia selalu bersama kita dalam sebarang situasi. Tidak kira kita sedang gembira ataupun berduka, dia sentiasa ada untuk kita. Dia juga bersedia mengalami pasang surut dalam percintaan. Kata orang, "lidah sendiri lagikan tergigit", inikan pula suami isteri'. Pepatah ini juga sesuai bagi pasangan kekasih. Apabila dia sentiasa bersama kita melalui hidup ini di kala suka dan duka, di saat senang dan susah, dialah calon yang sesuai menjadi pasangan hidup kita.
8. Tampilkan Kelemahan
Tiada siapa yang sempurna di dunia ini. Tipulah jika ada orang yang mengaku dia insan yang sempurna daripada segala sudut. Pasti di kalangan kita memiliki kelemahan dan keburukan tertentu. Bagi dia yang bersedia menjadi teman hidup kita, dia tidak terlalu menyimpan rahsia kelemahannya dan bersedia memberitahu kita. Sudah tentu bukan senang untuk memberitahu dan mengakui kelemahan di hadapan kekasihnya. Malah, dia tidak segan mempamerkan keburukannya kepada kita. Misalnya, apabila dia bangun tidur ataupun sakit dan tidak mandi dua hari, dia tidak menghalang kita daripada melawatnya.Apabila kita dan dia saling menerima kelemahan dan sifat buruk masing-masing, memang ditakdirkan kita hidup bersamanya.
9. Kata Hati
Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing. Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindakbalas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita? Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa.
10. Solat Istikharah dan Tawakkal
Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah SWT. Manusia hanya perancang di pentas dunia ini dan skripnya ditulis oleh yang maha esa. Adakalanya, dalam memainkan peranan sebagai pelakon, diberi petunjuk melalui mimpi atau gerak hati. Mimpi memang mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan sembahyang Istikharah dan memohon supaya Allah memberikan petunjuk, insya-Allah dengan izinnya kita mendapat petunjukNya. 

"Jika dia pilihan kita, buatlah keputusan sebaiknya. Jika tidak, tolaklah dia dengan baik. Semua yang kita lakukan ini adalah bagi mendapatkan kebahagiaan hidup di dunia. Setelah semuanya diusahakan, berserahlah kepadaNya dan terus berdoa. Ingatlah, nikmat di dunia ini hanya sementara.Nikmat di akhirat adalah kekal selamanya."

RESULT!!!

hu3...td tpat kol bper pown aku x tau..he3..aku dpt slip SPM!..hu3...apa pown yg aku
dpt aku trimer,redha,brsyukur sgt kpd Allah&thnx 4 my mom n dad ^_^



*ni lh result aku..hu3..alhamdulillah ^_^ 2a-,3b+,3b,1c+,1c1d

                                                                                           -------->>>>juzbeurself!
✿~ Kadangkala kita terlalu imaginastik mahu mencari SEORANG LELAKI SOLEH untuk dijadikan SUAMI supaya hidup kita bahagia di dunia dan akhirat tetapi kita JARANG SEKALI mengingatkan diri kita untuk BERUSAHA mencari sekurang-kurangnya SEORANG KAWAN yang SOLEHAH supaya kita juga mendapat kebahagiaan yang sama..

✿~ Kadangkala kita selalu BERANGAN-ANGAN mahu ditemukan lelaki soleh supaya kita dapat berpimpin tangan menuju REDHA Allah bersama-sama padahal kita tidak berusaha MENDAMPINGKAN diri mencari SAHABAT yang solehah yang boleh mengingatkan kita WAKTU SOLAT, jom PUASA SUNAT, ataupun mari BACA MA'THURAT..

p/s : Bukankah SAHABAT YANG BAIK juga adalah PEMBUKA JALAN untuk kita menjadi yang baik dan PERMULAAN CERITA untuk kita MENDAPAT yang terbaik juga? Sahabat solehah yang sentiasa MENEGUR diri saat iman semakin berkurang..yang membantu MENYEMBUHKAN IMAN yang sedang sakit, yang bersama diri saat DUKA mahupun tawa..yang saling MENCINTAI kerana Allah..♥♥

Tuesday, 20 March 2012

20.3.2012!

he3...klu kitowg x clash ary ni gnp 10 bln kitowg couple ntok ke 2 kali!
td sy ngn dyer kuar cmer2..hu3..best sgt...

ni tyme kitowg kt tmpt bowling..hu3..dyer yg mnt..bdk terel maenkn..hu3
pas hbs bowling kitowg mum kfc!my fvrt <3
thnx b!..syg b!..he3
esok kn nk amek result..so hilangkn cuak jp...ha3..

ni mker lapar glerkn..he3..cian dyer
tp comell...
walaupown dyer x sekacak mcm laki2 laen..tp dyer syg aku seikhlas aty,sepenuh aty,setia..
aku pown dh trlalu syg kn dyer!!! sgt!..

ermm...now the moment!!!nk bg tau 2 perkara!
*nk declaire alek ngn dyer!
*sal result esok!!!!

                    sy brharap hbgn sy ngn awk akn kekal cmpai bler2!
sbb sy dh trlalu syg kn awk!
sy x nk khlngn awak!
&sy juga brharap kter aknmndpt kputusan yg bgos..
apa pown result sy redha  ^_^
                                
                                    ------>>> epysgt!

Dating Dengan Dia | iluvislam.com discover the beauty of islam

Dating Dengan Dia | iluvislam.com discover the beauty of islam

Sunday, 18 March 2012

SAHABAT!

hai....ary ni mood aku brcmpur2...aku x tau nper ngn aku ni!!
iylia nper ko jd mcm ni..nper aku cpt touching ngn ko?????
aku pown x tau..maybe sbb aku trlalu wisaukn dyer.atau aku trlalu sygkn ko
nthlh..mang aku cdeyh sgt ngn ko..aku x cker bler kter dh gdoh!aku x pndai nk mrh ko
aku klu ader paper ker,mrh ker,cdeyh ker aku lg cker pndm..
biarlh..klu x t maybe aku akn cpt touching ngn cper2..
aku mntk maaf sgt3 kt ko ezi..!
maybe AKU BKN SAHABAT YG TRBAEK ntok ko
aku nk ko lperkn aku..tp aku ni bkn jenis yg mdh lperkn ogh yg aku syg!
ko kwn baek aku!walaupown kter  bru sthn knl tp rser mcm dh 10 thn knl
i'm appreciate&bsyukur sgt coz Allah antr ko ntok epykn aku clmer ni
maybe kter x kn gdoh klu hbngn kter C*****kn???
tp aku dh trlalu sygkn dyer ezi..aku mtk maaf coz aku dh bg ko hrpn yg KOSONG...
aku x tau harus wt per g..!
Ya Allah!kau bntulh umatmu yg serba kekurangan,yg lg lemah ni Ya Allah.
ezi leyh x kter jd mcm dulu???ko pown aku rser akn ok bler ko dh ader temankn?
aku tau ko sunyi..tp aku mntk maaf sbb x dpt bls cnter ko..
yg dulu tu biarlh jd kngn..k..itu kau yg ckp..
yupp...ko timer apa kptsn aku kn?
insyaAllah klu lh satu ary ti kter dtkdrkn brsmer aku timer..ko seadanya..
wat mser skunk aty aku ntok dyer ezi...
i'm sorry..tu jer yg mpu aku ckp :'(

                                              --------->>>>>GADISYGKELIRU!

Wednesday, 7 March 2012

1.
Rinduku umpama ombak yang tak berhenti. Kasihmu bagai pantai yang setia menanti.


2.
Jika cinta sudah menjadi hak, maka menjadi tugas untuk memeliharanya walau perlu bergadai nyawa. Percayalah....Jika Benar Cinta maka Hak Cinta mesti terus terpelihara.


3.
Aku mencintaimu bkn kerana kecantikanmu, aku mencintaimu bkn kerana kehangatan cintamu, aku mencintaimu bkn kerana cintamu, aku mencintaimu kerana cinta itu kamu.


4.
Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.


5.
Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I.


6.
Saat kesedihan mengisi hari-harimu. Saat airmata menetes di pipimu.. Beritahu aku..kerana saat itu aku ingin berada dekatmu..kerana aku ingin menjadi seseorang yang bererti buatmu..


7.
Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti dan berterima kasih atas kurniaan itu. Dan sekarang saya menemuinya..


8.
I baru faham erti cantik apabila mengenali you.
Cinta itu sungguh indah disebabkan you.


9.
Seribu mawar tidak dapat menenggelamkan kecantikan sekuntum mawar idaman hatiku.


10.
Jangan mencintai seseorang seperti bunga, kerana bunga mati kala musim berganti. Cintailah mereka seperti sungai, kerana

Monday, 5 March 2012

CINTA SAMPAI KE SYURGA
Ya Allah,
Damaikan hati yang gundah ini,
Sungguh, aku tak dapat menahan rasa cinta ini dari terus berputik,
Kau Maha Tahu akan isi hatiku,
Sampaikanlah rasa cinta ini pada dirinya,
Aku takut apakah cinta ini akan diterima,
Kerna aku hanya orang biasa...
Ya Allah,
Hidupkan hatiku dengan kehidupan hati kekasihMu,
Hidupkan rohku dengan kehidupan roh kekasihMu,
Hidupkan akalku dengan kehidupan akal kekasihMu,
Hidupkan keperibadianku dengan keperibadian kekasihMu,
Hidupkan jasadku dengan adab, sunnah dan hukum hakam kekasihMu,
Hidupkan seluruh kehidupanku dengan kehidupan seluruh diri kekasihMu
Ya Allah,
Aku akan menziarahi masjid tempat kekasihMu bersemadi,
Datang kerana rindu dan cinta pada kekasihMu,
Datang kerana ingin beribadah di masjid mulia itu,
Terimalah aku sebagai tetamu bumi barokah itu,
Sampaikan rasa cinta ini pada kekasihMu Ya Allah,
Moga cinta ini mampu membawaku ke syurga.
"Apabila seorang perempuan mendirikan sembahyang lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kehormatan dan taat kepada suami, dia akan disuruh memasuki syurga melalui mana-mana pintu yang dia sukai." [Hadis Riwayat Ahmad]
Rama-Rama Halus Sayapnya
Melihat gelagat rama-rama membuatkan ramai orang menjadi suka, ceria dan terpesona. Ramai yang akan tersenyum melihat kecantikan rama-rama. Ia mengindahkan alam dan menyempurnakan sekuntum bunga. Pasti ada yang tidak kena jika ada bunga yang tidak dihinggapi rama-rama.
Ramai yang akan tertarik untuk menangkap rama-rama apabila melihat ia terbang berkeliaran di udara. Kecantikan rama-rama terletak pada warna dan corak sayapnya. Akan tetapi kecantikannya tidak akan kekal jika banyak tangan yang menyentuhnya.
Warna dan corak rama-rama pasti akan melekat pada jari jemari apabila kita menangkapnya. Selepas itu tiada sesiapa yang akan tertarik padanya lagi. Keindahan rama-rama telah hilang untuk dikagumi.
Indah Ibarat Wanita.
Wanita adalah hiasan dunia. Rama-rama ibarat wanita. Wanita indah untuk dilihat, tetapi nilai dirinya akan merosot setiap kali ada tangan-tangan kotor mencemari atau menyentuhi tubuhnya. Harga diri dan maruah mudah tercemar jika tidak dijaga dengan sempurna.
Begitulah wanita. Kecantikan wanita bagaikan rama-rama yang terbang membawa keindahan corak pada dirinya. Ia akan membuatkan lelaki mudah tertarik pada wanita. Tetapi untuk menjaga harga diri seorang wanita, bukanlah dengan membiarkan kecantikannya disentuh, dipegang oleh semua yang tertarik padanya. Biarlah kecantikan pada wanita itu diperolehi melalui jalan yang diredhai Allah.
Wanita harus menjaga harga kecantikan dan keindahan seorang wanita menurut ketentuan dan panduan yang Allah ajarkan di dalam al-Quran yang telah di sampaikan oleh RasulNya. Hanya dengan menuruti perintah Allah, kemuliaan, harga diri, kecantikan, dan keindahan seorang wanita akan terjaga dan terpelihara.

 Wanita Yang Lebih Baik Dari Bidadari

Daripada Umm Salamah, isteri Nabi SAW, katanya: Aku berkata, "Wahai Rasulullah! Adakah wanita di dunia lebih baik atau bidadari?" Baginda menjawab, "Wanita di dunia lebih baik daripada bidadari sebagaimana yang zahir lebih baik daripada yang batin."Aku berkata, "Wahai Rasulullah! Bagaimanakah itu? Baginda menjawab, "Dengan solat, puasa dan ibadat mereka kepada Allah, Allah akan memakaikan muka-muka mereka dengan cahaya dan jasad mereka dengan sutera yang berwarna putih,berpakaian hijau dan berperhiasan kuning..." (Hadis Riwayat al-Tabrani)

Sunday, 4 March 2012

tntng perasaanku!....

kowg mesti pnh dgr lgu "tentang rasa"kn...alah yg kt dlm drama vanill coklat tu :)
lagu ni sweet sgt..bler dgr jer lgu ni..aku jd cdeyh! :'(

Astrid – Tentang Rasa
Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


video

result!!!!

BM : A- 70, A 77, A+ 90
BI : A- 68, A 72, A+ 83
Agama : A- 83, A 86, A+ 92
Moral : A- 80, A 84, A+ 88
Math : A- 65, A 74, A+ 86
Add Math : A- 52, A 64, A+ 78
Bio : A- 63, A 75, A+ 87
Chem : A- 69, A 79, A+ 88
Phy : A- 65, A 75, A+ 87
Sejarah : A- 78, A 84, A+ 91
P. Akaun : A- 77, A 84, A+ 90
EST : A- 71, A 79, A+ 87
Ekonomi Asas : A- 73, A 82, A+ 90
Tasawwur : A- 70, A 83, A+ 91
pas tgok ni kn..perghhh cuak mah!!!!nth per lh t result aku ek???hope ok lh..amin!

Saturday, 3 March 2012

luahan aty!

haiiiii!!!!assalamualaikum.dh lmer x post kt blog ni coz my dad cbut wyr intrnt = = '...
t adeq x stdy...errrrrr...mcm tu ek..
ary ni aku nk luah apa yg ader kt jauh di lubuk aty aku ni!
nth ar..skunk ni aku asyik cpt touching.!!!!!!!ah!i hate that :'(
maybe tol ckp farah coz dyer kt kem.3 bln dyer kt cner..
bkn sng dpt mcg,kol dyer..aku windu sgt3 kt dyer
mcm nk ngs jer!bler aku touchng dyer ckp jgn wt mcm ni kt dyer
jgn wt dyer ssh,cdeyh.aku x nk ar wt dyer cdeyh kn.
tp i need someone in my life!!! :'(
nper lh aku jd mcm nikn...
nthlh nak..
k lh....aku pown mrapu jr..he3...chow!


                                                                                                                      ------->>>gurlzygkesunyian :'(