Saturday 14 January 2012

tarikh yg plg MENYEDIHKN!!

19/11/2011
ary tu ary sbtu pg,aku gdoh ngn dyer.Gdoh pnyer gdoh akhrnyer aku wt kptsn mtk clash ngn dyer!
x sangka kitowg dpt bthn 5 bln 29 ary jer.erm....
x per lh..dh x der jodohkn :'(
aku hope dyer dpt lperkn aku&aku pown dpt lperkn dyer
dulu dpt bthn hmpr 2 thn
aku bsyukur dpt jmper dyer.
dyer baik,caring,prihatin,comel.tp nk wt mcm mnerkn.dyer bkn milik aku..
       ❤ Belajarlah untuk kehilangan dia..andai dia bukan jodoh kamu ✔
❤ Belajarlah untuk tabah..andai dia pergi dari hidup kamu ✔
❤ Belajarlah untuk menerima hakikat..yang dia bukan milik kamu ✔
❤ Belajarlah untuk berhenti mencintai dia..andai cinta dia bukan untuk kamu ✔


so pas bcer ayt ni aku tros bfikir&bfikir...
ceh..ader2 jer aku ni..mner x nyer dyer lh CNTER PTMER AKU&OGH PTMER AKU COUPLE
SO ATY NI AGK BRT AR NK LPERKN DYER.
untunglh mereka yg ader ogh syg kn..tp x per.
x kesah sgt.t ader lh jodoh aku tu.juz SMILE :)
SIMPLE KN??tp cper2 yg ngh HANGAT BCNTER tu!
aty2 k..jgn t'lebeyh sdh..he3...sbbbbbBBBBB.........
--------->>>>>>
 Kalau kita sukakan seseorang,
jangan beritahu si dia.
Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya
Tapi luahkan pada Allah,
beritahulah Allah.
Allah Maha mengetahui siapa jodoh kita ..


Cintai Dia Dalam Diam,
Dari Kejauhan Dengan Kesederhanaan & Keikhlasan

Jika benar cinta itu kerana ALLAH maka biarkanlah ia mengalir mengikut aliran ALLAH kerana hakikatnya ia berhulu dari ALLAH maka ia pun berhilir hanya kepada ALLAH
"Dan segala sesuatu Kami ciptakan berpasang-pasangan supaya kamu mengingat kebesaran ALLAH."
(Adz Dzariyat : 49)

Tetapi jika kelemahan masih nyata dipelupuk mata maka bersabarlah, berdoalah & berpuasalah
"Dan janganlah kamu mendekati zina; sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji.
Dan suatu jalan yang buruk."
(Al Israa' : 32 )
so,fkr2 kn lh..mang lh adat ogh bcouplekn..but kter muda g :)
rmai g lelaki kt luat cner yg lg baek dr yg kter jmper skunk!!


                                                                                                               -------->>simplegurlz :)
 

No comments:

Post a Comment