Sunday 15 January 2012

angan2????

erm..nthlh tber2 mlm ni aku gler windu kt dyer...sh3!wt per g aku pkr sal dyer kn....
kkkkk....aku dr smlm smpai mgu dpn aku tlong ckgu aku niaga..seronok.dpt jmper mcm2 ogh..mat saleh pown ader.. = = ' dh lh x tau speaking..he3....
 erm..satu ary 25..ok lh.aku ni x der lh bkira sgt sal gaji.asal halalkn..tu yg pnting.
  
    aku tgok bby kt cner cumer comel2 :).tber2 b'angn ader ank cndiri..ha3...ish aku ni.per lh kn
 adush!..tp cper yg x nk kn.khwen&dpt anak cndiri????......
            cter cikit cper yg x nk..cumer pmpuan kt dunia ni menginginkn hbgn yg halal...so kter juz b'doa,jodoh tu dtgn Allah (:
     
                                      
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta
  hope ngn angan2 tu leyh jd knyataan.aku nk bjyer.nk tlong fmly,ntok diri aku ni...mcm bnder kner btolkn alek.juz sbr&senyum :)
  
                                                ---->>simplegurlz

No comments:

Post a Comment