Saturday, 27 October 2012

cuti sem @_@

ok...skunk aku dh mula strt cuti sem..huhu...x tau nk wat per
bosan sgt.. ==' nk bljr masak??eerrrr.....hahahaha...nthlh
aku windu nk stdy,stay up,wt assgmnt,g kuliah...huh..
tyme exam..kn..huh..mang x leyh blah..sowi lh bkn nk blgk tp aku ckp tol aku x leyh
jwb exam lmer2..bosan act.. :P so kuar awl lh jdnyer..tyme arb lg lh..ogh ptmer lk tu..he3.. ^_^
tol lh kter ogh 'waktu kter bljr adlh wktu yg plng menggembirakan dan indah =)
"Tuntutlh ilmu dr dlm buaian hingga ke liang lahad"tol kn???
harta itu sng dcrk,tetapi ilmu itu ssh ntok kter miliki.....
huh...berfalsafah aku..hahaha...tp tyme final exam lh mcm2 prob menimpa ='(
aku cdeyhlh dyer wt aku mcm ni...sejauh mner pown kter setia kt someone tu, klu Allah tlh mntpkn dyer bkn jdoh kter,dyer ttp akn hlng dr hdop kter.
aku hnyer mmpu mndoakan ntok dyer jer.hopefully dyer bahagia slalu ;) seperti dlm lirik lagu permata yang dicari nyanyian dr DE HEARTY ...cber hayati 
setiap bait lirik ini....anda akn phm 

 Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu

Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki
Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu
Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu



No comments:

Post a Comment